3 סיבות מדוע קל יותר היום להשקיע בנדל"ן מאי פעם

כך, למעשה, שיפרה הטכנולוגיה את הדרך שבה אנחנו משקיעים בנדל"ן

 

על פי מחקר שנערך על ידי "מורגן סטנלי", יותר מיליונרים משקיעים היום בנדל"ן יותר מבכל סוג השקעה אחר. בעוד שהשקעות בנדל"ן עשויות להראות מאיימות או מחוץ להישג יד, טכנולוגיה חדשה משנה את המשחק על ידי הגדלת הגישה והפחתת המינימום להשקעות.

 

כדי להבין טוב יותר כיצד משקיעים חדשים וצעירים יותר יכולים להתחיל לבנות את תיקי הנדל"ן שלהם, היה לי ראיון טלפוני עם ג'וי שופלר, קצין אסטרטגיה ראשי ב-Upside Avenue, חברה שהיא שדרוג של חברות השקעות נדל"ן מסורתיות.

 

Upside Avenue החלה לפני 16 שנה כמשרד משפחתי, ורכשה בניינים לצד משקיעים פרטיים ומוסדיים אחרים. בעבר, סוג זה של השקעות היה זמין רק למשקיעים מוסמכים, או עשירים, אך כעת החברה פתחה את השקעותיה לציבור בהשקעה מינימלית של עד 2,000 דולר.

 

בהתחשב במשקיעים בשלב מוקדם בחייהם, שופלר ממליץ על שלושת הטיפים הבאים כדי להתקדם בעולם הנדל"ן:

 

  1. התחילו באופן שמרני.

ההיבט הראשון והחשוב ביותר שיש לזכור בעת ההשקעה הוא השמירה על הכסף. "צמיחת השוק מאטה", מסביר שופלר. "אם עבדתם קשה כדי לחסוך כסף ואתם סוף סוף יכולים להשקיע, אתם צריכים להקפיד לא להשקיע אותו בכל מקום אפשרי. אני ממליץ להתחיל להשקיע בגישה שמרנית יותר מכיוון שעשיתי את זה בדרך ההפוכה והפסדתי."

 

"אם תאמצו את מושג ההשקעה של הרכבה – תהליך הגדלת ההחזר שלכם על בסיס רווחים שהושקעו מחדש – אולי תופתעו ממה שאתם יכולים להרוויח לאורך זמן. אבל אתם צריכים להרגיש בנוח לשחק את המשחק הארוך, ולא הקצר. וודאו שההשקעות שלכם יתפקדו היטב בכלכלה מעלה והן מטה."

 

  1. אל תדאגו לגבי הגיוון – פשוט תתחילו.

הרבה אנשים (כולל אני) כל כך מודאגים מהשקעה מושכלת ושמירה על גיוון שהם אף פעם לא מתחילים להשקיע. שופלר מציע, עם זאת, ש"אם הרכישה המינימלית היא 5,000 דולר להשקעה שאתם מבינים בה וממש רוצים להיכנס אליה, אל תחכו עד שיבנו לכם תיק של 100,000 דולר כדי שתוכלו להשתתף. אם אתם שמרנים למדי בהשקעות המוקדמות שלכם, אתם יכולים להרוויח תוך כדי תהליך הלמידה."

 

  1. הטכנולוגיה משנה את המשחק ומזמינה שחקנים חדשים.

לפני העברת חוק התפקידים ב-2012, זה לא היה חוקי למשקיעים שלא הוסמכו להשקיע בהנפקות REIT שלא נסחרות בבורסה. האפשרויות היחידות היו שוק המניות או בתים המיועדים לשיפוץ, אם הייתם מוכנים לסבול את הטרחה של להיות בעלי בית.

 

"עם זאת," מסביר שופלר, "מאז שהחוק הזה נכנס לתוקף, ועם התפשטות הפינטק [הטכנולוגיה הפיננסית] שאיפשרה לחברות השקעות לשרת יותר משקיעים בעלויות נמוכות יותר, יש יותר הזדמנויות להשקיע באיכות מקצועית מנוהלת וממוסדת. נכס. וכתוצאה מכך, חברות השקעות גדולות ומבוססות כמו BlackRock, Carlisle Group ואחרות משיקות פלטפורמות השקעה מקוונות, חלקן עם מינימום להשקעה נמוך במיוחד."

 

"בהשוואה להצעות פרטיות מסורתיות, הם נדרשים גם להגיש מידע רב יותר, לשתף אותו בפומבי באמצעות איסוף הנתונים, ניתוח ושליפה אלקטרונית של ה- SEC (EDGAR). זה יכול לעזור למשקיעים בתהליך בדיקת הנאותות שלהם. דרישות ההגשה השנתיות הנוספות מאפשרות גם למשקיעים לעקוב טוב יותר אחר ההשקעות שלהם, מה שמאפשר למשקיעים מידע נוסף על ה-REIT.

 

מידע, טכנולוגיה ושקיפות מסירים את התכריכים המפחידים שכיסו באופן היסטורי את שוק השקעות הנדל"ן – מה שהופך את הקפיצה הזו מחוסך למשקיע להרבה יותר קלה עבור הדורות הבאים של המיליונרים.

כתיבת תגובה